Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2013, 08:57   #20098
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Niets, want er is geen enkel recht dat zegt dat U zich met iemand anders zijn privé-eigendom mag gaan moeien.

Maar ok, genoteerd, U bent voorstander van tirannie van de meerderheid. Als U met +50% bent, vindt U dat U zich mag moeien met andermans privé-eigendom. Met gevallen als U zal het geen wonder zijn dat ik democratie geen warm hart toedraag.
Als linkse pocofiel pleit u dus voor de volledige vrije economie? Geen acht urendag, geen 40 uren werkweek, geen jaarlijks verlof, geen wettelijke feestdagen, waarom niet : ook geen veiligheidskledij aangekocht door de werkgever, geen minimum verwarming in de winter of koelte in de zomer, geen voorzieningen voor toiletten, kortom : geen ARAB.... Ik vrees dat je niet aan personeel zal geraken.

En troost je : als je al als zelfstandige een winkeltje wil opendoen dan ga je sowieso meer dan veertig uur per week werken: je moet prospecteren, aankopen, winkel schoonhouden, stock bijwerken, vervallen stock weggooien én dan nog eens openhouden binnen de wettelijke voorschriften!
Succes.

Ik ga er alvast van uit dat je geen carrière bij de vakbond ambieert.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 maart 2013 om 09:00.
circe is offline   Met citaat antwoorden