bedankt Snerror !
Die scheiding is al bezig sinds october 2011 vanuit frankrijk en is bijna afgerond,
Als in belgie een van de 2 samenwonende getrouwd of niet het huis verlaat kan de wijkagent er worden bij gehaald om te laten constateren omdat het in belgie verplicht is om gedomicilieerd te zijn.
In Frankrijk en Spanje is dat niet zo, in Frankrijk gelijk wie mag aan mij een "attest van onderdak" op een stuk papier schrijven met een copie van zijn ID en ik kan heel mijn papierwinkel in orde zetten.
In Spanje was ik eerst naar de Guardia Civil gestapt om dat aan te geven maar da diende tot niets.
Ze hebben mij aanbevolen om simpelweg klacht neer te leggen in Denia wat ik dus ook gedaan heb op 6 augustus 2011 om een bewijs te hebben.
Ik leg dit uit omdat mijn advocaat zegt dat volgens de Franse wet als twee getrouwde personen na 2 jaar niet meer op hetzelfde adres wonen dat de scheiding automatisch is.
de reden waarom mijn "vrouw" geen enkele gerechtelijke stap heeft ondernomen is dat op het moment dat we effectief geschijden zullen zijn zij compleet illegaal is.
Afwachten dus...
Laatst gewijzigd door b31000 : 31 maart 2013 om 00:50.
|