Los bericht bekijken
Oud 1 april 2013, 15:22   #17
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ Tomm

In het grote geheel klopt je redenering wel als je van een normaal huwelijk spreekt.

Tegenwoordig (zoals ik dat zie) worden huwelijken niet meer zo snel gesloten en valt de partnerschap na enkele jaren uit elkaar. Zelfs als er sprake is van kind()eren.

Duurzame huwelijken zie je niet of nauwelijks, al niet in mijn generatie, laat staan in de generatie van mijn zoon.
Vrouwen verdienen hun eigen geld, beheren hun eigen geld en als ze seks willen dan weten ze die wel te vinden zonder het gezeur van een partnership. De relatievorming begint al op jeugdige leeftijd totdat het meisje zelfstandig genoeg is en haar eigen geld verdient. Dan krijgt het schoolvriendje een "niet tot ziens" en volgt er een scala aan korte relaties. Sommige daarvan duren een paar maanden, sommige een paar jaar maar de meeste zijn allesbehalve duurzaam.

Russische en vrouwen uit het oosten van Europa zijn beduidend anders ingesteld, maar hebben een aantal bijzonder vervelende eigenschappen.
Ik heb een ex-collega waar ik nog steeds heel goed mee bevriend ben en hij heeft in de loop der jaren na de dood van zijn jonge vrouw vier of vijf relaties versleten waarvan 3 van Poolse origine.
Wij reisden veel samen en ik werd knettergelk van het vele bellen dat die vrouwen deden.
Zonder uitzondering zorgden ze voor astronomische telefoonrekeningen omdat ze veelal mobiel belden. Bellen met familie, broers, zusters en de hele dag door bellen met de echtgenoot.

Een andere vriend van mij heeft een beeldschone Russische vrouw, carboncopy van Evgenia Obratsova, heeft voor alles iemand die het voor haar doet, werkster, nanny voor haar kind, en ga even door. Een kostenpost die hij nauwelijks aan kan.
Ze had een vriendin die ze aan mij wilden koppelen, ook een beeld van een meid, maar ze was zwanger van de een of andere duistere figuur.

Het is prachtig speelgoed om naar te kijken en er je een avondje mee te vermaken, maar ik kan financieel technisch beter 4 renpaarden houden dan een mooie Russische vrouw.
Maar mooi zijn ze, daar zal ik niet over zeuren.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 1 april 2013 om 15:25.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden