Los bericht bekijken
Oud 4 april 2013, 08:56   #52
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Ik geef Everytime nu eens groot gelijk
Ik had al lang de indruk hier dat de meesten van dit forum Wallonie enkel kennen via de gazet.
De Walen hebben immers een te grote stok achter de deur ( Frankrijk)
Namen, Bouillon,Luxemburg enz ... die inwoners willen geen bal te maken hebben met een NV-A of een VB of beter vertaald - Nationalisme
En ze worden binnenkort ( Juli - Augustus ) nog met open armen ontvangen in vooral West-Vlaanderen ( Brugge - De Kust ) waar ze zelfs de Waal in het Frans beantwoorden.
Ga maar eens in diep Wallonie een winkel zoeken waar ze je in het Nederlands ontvangen - Misschien een overgelopen Vlaming ja, dat zou kunnen
Overgelopen ? Neen, een Vlaming met verstand.
Indien je niet verder buiten komt als een straal van 500 m rond je huisje, je thuisje, dan slik je alles wat het Vlaams Nationalisme hier meer en meer aan het verkondigen is.
En inderdaad, werkloosheid in Antwerpen, meer dan 15% ---> ??????
Een burgemaaster, die zichzelf uitroept als DEN BURGEMEESTER en beweert dat Antwerpen enkel van hem is, moet die 15% prioritair stellen.
Hierover al iets gehoord ? Geef het in de handen van Homans, deze zal de werklozentax er wel inbrengen Lomp wijf
Daarmee bedoelde ik iets anders en uw voorbeelden van Brugge en de Kust zijn zeer goed : terwijl veel Vlamingen Brussel vermijden "omdat er daar te veel Franstaligen zijn", gaat de meerderheid van de Franstaligen nog steeds naar pakweg De Kust "omdat het mooi weer is". Het communautair aspect en de Vlaamse gevoeligheden tegenover de Franstaligen spelen geen rol voor de meeste Franstaligen. Van Aelst zei eens in een VRT-interview dat hij zich "ongerust" met al die Franstaligen in Asse, Zellik, enz........voelde en die Franstaligen zijn nog steeds daar in Asse, Zellik, enz........... Volgens mij is Van Aelst niet meer in "ongerustheid" maar in "depressie" nu.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden