Los bericht bekijken
Oud 5 april 2013, 08:02   #75
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben helemaal niet oneerlijk.

Ik ben eerlijk en oprecht verontwaardigd dat hij tegelijk zegt dat hij die mensen best fiskale en sociale voordelen gunt, maar dan toch maar niet volgens het contract dat in het burgerlijk recht huwelijk noemt.

En dan peins ik: als homo's burgerlijk huwen, dan komt Leonard zelf en geen enkele van zijn volgelingen vlugger of langer in de hel, dan dat die homo's niet zouden kunnen burgerlijk huwen.

In de andere kwesties die ik aangeef (risico op verbod van voorbehoedsmiddelen, strafbare echtscheidingen, beroepsverboden, abortus, euthanasie ...) ben ik oprecht er van overtuigd dat als ge die kaloten (van de tsjeven èn/of van de Blokkers) loslaat (als kiezer hen een democratische meerderheid geeft), we het aan onze rekker hebben.

Als Belanger zeg jij (terecht) vaak tegen allochtonen dat er hier in onze cultuur meer te respecteren is dan de strikte wet alleen; dat er meer nuances zijn dan de loutere uitoefening van de grondrechten, vb. vrije meningsuiting ...
wel, Leonard kent onze cultuur niet. Hij is als een vreemdeling die zich niet wil aanpassen. En gij in zekere zin, in deze kwestie, ook.

.
Dat je eerlijk verontwaardigd bent is duidelijk en nog zacht uitgedrukt.
Daarom is je reactie nog niet eerlijk.
Je wijst Leonard, en niet alleen in deze draad, bedoelingen en verborgen agenda's toe die overduidelijk uit 'jou eerlijke verontwaardiging' voortkomen en niet uit de feiten...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden