Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
jaja Mohammed heeft in de hel een bezoek gebracht, Mohammed liegt toch niet? En die ondankbare vrouwen, dat was omdat ze ondankbaar waren tegenover hun echtgenoot hoor! Want tenslotte zorgt die ervoor dat ze eten en drinken en kleding en onderdak krijgt van hem (althans dat zou hij moeten doen). Dat ze daarbij gratis huishoudster, kinderopvoedster (nou ja), kinderproducente én barende moet spelen is peanuts.
Enfin, volgens Mo moeten vrouwen dus ZO dankbaar zijn tegenover hun echtgenoot dat ze --- slik even door wat je aan het knabbelen bent --- het snot uit zijn neus zouden moeten opzuigen! het is maar dat ge weet hoe gelijkwaardig die "wij zijn zo fier om moslima te zijn" worden beschouwd. Natuurlijk zuigt de echtgenoot dan wel weer het snot uit alle vier de neuzen van zijn harem....
|
Euh, hallo?
Ik weet dat ze voor een gebed water moeten opsnuiven om de duivel uit hun neusgat te kuisen maar dat kun je zien als een hygiënische maatregel, met wat zout gaat dat zelfs nog beter. Maar vrouwen die het snot van hun man moeten opsnuiven, gaan zij dan de duivel niet binnen krijgen? Heb ik nog niet gehoord al kijk ik van niets meer op, alles is mogelijk bij die islamisten.