Los bericht bekijken
Oud 8 april 2013, 00:52   #54
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Om dingen in perspectief te plaatsen... om hoeveel percent van de kosten van ons land gaat het precies, de kosten aan probleemjongeren van recentelijk gemigreerde ouders? Geen cijfers zelf bedenken, als je wilt, want die zelfbedachte onzin ga ik geen 5 of 10 berichten meer volhouden.
Het komt allemaal bij de problemen die we al hebben, scholen te kort, een grote uitval bij die kinderen, veel werkloosheid bij die groep, velen moeten steun ontvangen, procentueel een grotere medische kost en we hebben gevangenissen te kort. In al die sectoren hebben we al problemen om financieel rond te komen, dit komt er gewoon nog allemaal bij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
De import huwelijken van voorgaande jaren zitten in het cijfer van vandaag. Ze zijn dus wel degelijk een onderdeel van het cijfer, ondanks jouw foute redeneringen.
ok ok, dan is het misschien minder erg dan ik stel, gelukkig zijn daar duidelijke cijfers over te vinden.

En al bij al een klein probleem met hetgeen hier nu al rond loopt, de groei van de Islam heb ik je nog niet horen weerleggen, als we daar duidelijke cijfers over vinden kan dat ook eens goed berekend worden.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden