Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder
Ook al waren er voor elke verkeerde 'pedofiele' handeling 1000 miljoen priesters, geestelijken en sociale Katholieke werkers en werksters die hun tijd besteden aan menslievendheid. Als die pedofiele handelingen door de top van de kerk worden toegedekt met de mantel der liefde, als de schuldigen niet gestraft worden dan heeft het instituut 'de kerk' geen bestaansrecht meer voor mij.
Ik zou beginnen denken dat je zelf een vieze oude pedofiele priester bent die zijn daden probeert goed te praten.
|
!!!!!!!! PARDON !!!!!!!! - Deze uitdrukking ervaar ik waarlijk en echt als: ONMENSELIJK LAF & VALS.
Dit is nu wel de eerste keer, dat ik hier een speciale inspanning moet leveren om NIET op het 'klik' driehoekje te drukken. Dat ik dat niet zal doen, berust op een gezegde van iets meer dan 2 millennia, nml.: 'Vader vergeef hen, ze weten niet wat ze doen'
Beseffend van welk soort personage het uitgaat, zal ik wel vrij vlug bedaren. Het is tenslotte uw absoluut recht om u tot ' DE DUIVEL ' te keren. - Good luke, ermee!
Wee U van vooroordelen: het is de beste manier om uw leven lang, niet in de duisternis te zullen moeten ploeteren!.