Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster
Geachte Heer Klojo eerste klas,
Om één of andere reden hecht ik weinig geloof aan uw bovenstaande mededeling. Ik heb een vermoeden dat u ons op ironische - mogelijk zelfs sarcastische - wijze diets wilt maken dat u helemaal geen waarde hecht aan beleefdheid en etiquette.
Verbeter mij gerust (wel beleefd als het kan) indien ik mij vergis.
Met de meeste hoogachting,
Marie van de koster
|
Ietsminder dan vroeger maar desalniettemin toch nog altijd redelijk zeerhooggeachte Mevrouw uffra M. vd K.,
Het doet mij leed langs deze weg te moeten vernemen dat U mij in staat acht tot het vuige, voze, kortweg laffe gedrag van het plaatsen van leugenachtige mededelingen op dit verheven forum. Ik sta paf. Ik heb hier geen woorden voor. Mij ontbreekt de fut om hierop te reageren. Ik ben totaal van de kaart. Ik zie het niet meer zitten. Ik ben tot niets meer in staat. Ik moet nu de heer Bigf teleurstellen omdat ik de aan hem voor vandaag beloofde elogie niet kan presenteren. Ik ben
In de hoop dat uw epistel echter in een moment van totale verstandsverbijstering tot stand kwam,
groet ik U toch nog zo vriendelijk als in deze omstandigheden mogelijk is,
met pijn in het hart,
toch nog altijd de uwe,
Klojo, eerste klas, met moeite.
P.s. Het zou mij een eer zijn moest U mij de aard van 'één of andere reden' kunnen laten weten zodat ik mijn nederig gedrag aan dit euvel kan aanpassen.