Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
Men moet maar eens stoppen met telkens komen aanzetten met één of andere wet die men van onder het stof haalt wanneer het in het kraam van de multicul past! Men moet dringend wetten maken en anderen aanpassen aan de nieuwe evolutie van de maatschappij. Wetten die problemen oplossen en voorzien ipv mistoestanden in leven te laten want er is ergens een wet die zegt...
Van hetzelfde allooi als gangsters en criminelen laten lopen wegens vormfouten. Om fier op te zijn!
|
Dat zijn geen gangsters en criminelen, vermits ze niet veroordeeld werden.
En ja, de door het gerecht te volgen procedure ligt vast om willekeur te vermijden - om de burger te beschermen dus tegen willekeurige opsluiting. Die regels zijn nochtans simpel en duidelijk, natuurlijk, het gerecht bestaat uit incompetente vrienden van de politici. Misschien ware het beter van competente mensen te benoemen die niet onderhorig aan de politici zijn.
Neem bijvoorbeeld procureur Dams:
Ik heb in geen geval contact opgenomen met Mortsel.
Nooit of nooit heb ik contact gehad met Mortsel.
Of wacht eens, ik heb me vergist, ik geef het toe, ik heb wel contact opgenomen met Mortsel.
Of wacht, neen, ik heb nooit contact gehad met Mortsel...
Hoe geloofwaardig is zulke leugenachtige parvenu als procureur?
Is het dan uw bedoeling is dat mensen zomaar mogen opgesloten worden en dat de sleutel mag weggesmeten worden?