Los bericht bekijken
Oud 14 april 2013, 18:33   #52
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Om dan zo hoog van de toren te blazen tegen mensen die weldegelijk de islamitische boeken hebben bestudeerd lijkt me getuigen van jeugdige overmoed.
Hoog uit de toren? Dat verbeeld u er zich maar bij, denk ik zo. Ik geef gewoon mijn mening. Waar haalt u het vandaan mij zo te bestempelen? Omdat ik niet buig voor tegenspraak?

Citaat:
Het gaat hier over de islamitische IDEOLOGIE, niet over de collega's van u die DANKZIJ DE WESTERSE CULTUUR hebben mogen studeren en hier kunnen werken ! moesten die mensen in hun heimweeland wonen (of hun ouders niet geëmigreerd zijn) dan hadden ze die verwezenlijkingen niet kunnen uitvoeren. Duidelijk is hier de islamitische ideologie/cultuur/maatschappij in de fout. Eén deel van die ideologie is dat ze geen kritiek kan verdragen, en dat mondsnoeren wordt hier nu ook door gepropageerd door Bert anciaux en Fauzaya Talhouie (die volgens haar profeet een mankement aan haar hersens heeft, maar dankzij onze westerse cultuur wèl aan de universiteit mocht studeren).
En wat is er op tegen de definitie van die ideologie te veranderen? Er zijn er veel meer die thuis blijven dan degenen die oorlog gaan voeren. Het zou goed uitkomen voor iedereen als de oorlogsvoerders buiten spel gezet worden.

Citaat:
Dus kritiek leveren op een haatzaaiende totalitaire ideologie is volgens die ideologie al verboden, maar zal hier ook verboden worden als het aan Bertje ligt.
Laten we dan maar de koranverzen gewoon volgen en doen zoals de Syrie strijders zeker? Als het verboden is om er kritiek op te leveren mogen we het toch wel propageren zeker? Of moeten we zoals in de islamitische landen vooral onze mond houden en onze hersencellen uitschakelen?
Bert Anciaux is nu niet meteen iemand die ge serieus moogt nemen. Feitelijk spijtig dat die nog altijd in de politiek zit.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden