Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jedd
ik vind het vooral leuk dat je je link hebt gehaald op het YouTube kanaal "nwosigns".
Overigens, als er van de 8 planeten twee opwarmen door de zon, hoe komt het dan dat... die andere 6 *niet* opwarmen.
de schuld van de NWO ?
zullen we maar bij de feiten blijven, en eens kijken hoe de zon en de temperatuur op aarde zich gedragen ? Ja, dat zullen wij !
|
Ik bewonder uw verkrampte pogingen. De invloed van de mens is zeker niet uit te sluiten, dat heb ik ook nergens ontkend. Maar in al uw postings herken ik een zweem van intellectuele oneerlijkheid door de tegenargumenten gewoon links te laten liggen en regressies toe te passen die enkel in uw kraam passen.
En wat de andere planeten betreft (ik sluit Mercurius en Venus begrijpelijkerwijze uit) : w�*�*r heeft u een linkreferentie dat daar geen opwarming gebeurt ? Misschien gaat het (gezien de afstand) over opwarmingen in de orde van 0,05 °C , verwaarloosbaar klein uiteraard tov de aardse schommelingen van 0,1 °C die u zo overdonderend vindt.
Ik finaliseer :
- iets doen aan de CO2-uitstoot :
ZEKER.
- stoppen met de ongecontroleerde houtkap :
DIRECT ! Laat ons alvast beginnen met de toepassing van de EU-richtlijn in België
De Morgen 01/03/13 !!
- massaal heraanplanten van bossen en ondersteunen van de ontwikkeling van krachtige fotosynthese-apparaten :
ABSOLUUT
- Incrimineren en Carbon-belasten van de gewone burgerman :
NO WAY !