Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
In belgique? Ik denk dat er 1 waal is - kan even niet op zijn naam komen - die daar misschien wel voorstander van is.
De enige politici waaraan ik zo meteen kan denken die daar voorstander van zouden zijn zouden er een paar van de UKIP zijn en Ron Paul. (Nu zijn er waarschijnlijk nog wel een paar andere, al zal het een extreme minderheid zijn)
Maar moet ik mijn meningen beperken tot wat er in belgië voor de politici salonfähig is?
|
Aha. Dus we kunnen concluderen dat de volledige Vlaamse politieke elite voorstander is om de banken te redden.
Wat betekent dat we met z'n allen mogen Dexia en consoorten verder te voederen. En het is grote honger dat ze hebben.
Dat wil dus zeggen dat De Wever, Leterme, Bogaert, Tobback, Temmerman, VDL, La Bossa en wat groen gebladerte, ... gewoonweg de middelvinger in ons gezicht duwen en de nachtemmer over ons uitkieperen.
Maar als je commentaar geeft op de N-VA, dan word je gebrandmerkt als Belgiëknuffelaar, vlamingenhater, verkeerde Vlaming enz...
We beginnnen dus met de N-VA. Verzamelen in de Dossinkazerne en dan van daaruit de trein op naar Polen.