Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki
Toch vreemd. Enerzijds loopt men te kwetteren dat we "van verkiezing naar verkiezing" hobbelen en er niet toe komen inhoudelijk beleid en debat te voeren. Nu is er eens een jaar zonder verkiezingen en dan gaat men ons nu al opdringen om dan toch maar met de verkiezingen van volgend jaar bezig te zijn.
|
Mee eens.
Het zijn vooral elementen uit de oppositie die naar de verkiezingen snakken, vermoed ik. Dat lijkt me niet eens onmenselijk.
Citaat:
En ook vreemd: men loopt te kwetteren dat de partijen eerst hun programma's maar op tafel moeten leggen, maar nu stelt men gewoon een algemene vraag over stemintenties, zelfs zonder te weten wat de partijen gaan komen vertellen.
|
Het is toch tamelijk voorspelbaar wat ze gaan vertellen, niet?
Citaat:
Derde vreemd punt: het is de bedoeling van de federale kippen dat de verkiezingen van federaal en Vlaams parlement, en liefst ook Europees, samenvallen. Dus, hoe is deze "poll" bedoeld? Voor op welk niveau, enzovoort.
|
Terechte opmerking.
Citaat:
Kortom: die "poll" en deze draad zijn zo overbodig als de columns van Mia Doornaert.
|
Ik vind haar columns best te pruimen, maar ze kiest onder haar tegenstanders altijd de domsten uit om op te reageren en dat is wel een beetje flauw van haar.