Los bericht bekijken
Oud 19 april 2013, 13:00   #27783
Amphioxys
Vreemdeling

Amphioxys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Ik vind 'gelul' kruidig taalgebruik voor iemand die aan zijn derde post bezig is.
Hier spreekt een slecht geweten, dat gelijk maar in de tegenaanval gaat. Rustig aan, maar, hoor. Ik reken het niemand aan!

Algoed, 'geleuter', 'gezanik'... Hoe je het ook wilt noemen... Gebakkelei over poltici en vliegtuigindustrie is in elk geval ver verwijderd van de oorspronkelijke kwestie, die mij interesseert: Kunnen Vlaanderen en Nederland niet samen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloggie Bekijk bericht
Hij had ook de discussie een nieuwe impuls kunnen geven door zelf zijn steentje bij te dragen. Gemiste kans.
Hoezo? Ik vind anders dat men gelijk weer on topic geraakte? Geslaagde actie zou ik zeggen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Verdacht.. is ook een woord dat gelijk in mij opkomt..
Eh?? Een woord dat nu in mij opkomt: 'Projectie'!

*diepe inademing*

Welnu, er wordt keer op keer gezegd dat het cultuurverschil te groot is. Maar is dat nu een reëel obstakel? Zijn er niet grotere cultuurverschillen binnen landen zoals Duitsland, Frankrijk, Het Verenigd Koninkrijk? Is cultuurverschil überhaupt een kwestie binnen een confederatie, waar men maar beperkt met elkaar van doen heeft?

Er wordt gedaan of iedereen bij elkaar in hetzelfde huis moet gaan wonen! Een betere analogie zou zijn van dat huurders van een huizenblok gezamenlijk het hele blok opkopen. Ieder blijft even goed in zijn eigen huis, al moeten er af en toe met elkaar zaken worden afgesproken.

Laatst gewijzigd door Amphioxys : 19 april 2013 om 13:02.
Amphioxys is offline   Met citaat antwoorden