Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xavanthi
En wat heb jij vandaag al gedaan om je medemens te helpen? Een forumpost gemaakt waarin je pleit om het vooral niet te doen? Sterk werk, je kan fier zijn!
|
Syriërs niet helpen =/= medemens niet helpen
Citaat:
Ik betwijfel of het opgehaalde geld in de juiste handen terecht komt, met die kritiek kan ik zeker leven. Maar die 'trienen' proberen tenminste iets te doen,
|
Alsof dat meer zou zijn als een excuus om zichzelf op de borst te slaan.
Citaat:
wat in schril contrast staat met het "de pot op met de rest, zolang ik mijn geld en luxe maar heb"-discours dat 95% van dit forum vaart.
|
Wat heeft dat met goede doelen te maken. Ik draag met plezier bij aan goede doelen in mijn buurt die ik waardig of oprecht acht. Een gezonde, hechte en geholpen gemeenschap, daar word ik ook beter van.
Citaat:
Ik werd al misselijk van de shit die ik in de comments op hln.be en consoorten te lezen krijg. Dit forum (waarvan ik denk dat de meeste mensen toch over een deftige intelligentie beschikken, of ze nu links of rechts zijn) toont veel gelijkenissen en dat is geen compliment...
|
In tegendeel, ondanks het feit dat dit forum overwegend rechts is, ben ik verrast door het gebrek aan 'steun' voor dat soort absurditeiten, ook van de linkerzijde van dit forum.
Ga je nog zeggen hoeveel jij gegeven hebt en waarom wij dat zouden moeten volgen?