Los bericht bekijken
Oud 11 september 2004, 18:32   #166
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
dat u nu dit nog eventjes in het vet zet, vind ik niet bepaald onprettig. zo weet men dat u graag posts van anderen "aanpast"... dergelijke tactieken laat ik geheel voor uw rekening.
Als hij dat eventjes in het vet zet, is dat om U erop te wijzen dat er wel degelijk vermeld stond waar de bewuste quote vandaan kwam, maar dat je dat voor de verandering blijkbaar nog niet eens gelezen had. Daarmee vervalt dan ook Uw loze insinuatie van "bedrog". Telkenmale iemand geciteerd wordt, mét bronvermelding, is dat volgens U immers bedrog, aangezien U het - niet alleen hier, maar ook in de eerdere fases van de discussie - vertikt om te lezen w�*t er st�*�*t.

Een discussie met Bruut Geweld. Een korte impressie :

Bruut Geweld : Welk kleur heeft dit volgens jou ?
Persoon X : Ik vind dat het wit is.
Bruut Geweld : U bedoelt dus dat het zwart is. En waarom vindt U dat het zwart is ?
Persoon X : Leer lezen ! Ik schreef net dat het WIT is.
Bruut Geweld : Jamaar, ge moet niet rond de pot draaien. Vertel me liever waarom je denkt dat het zwart is.
Persoon X : Voor de derde keer : ik herhaal : het is wit. Heeft U moeite met begrijpend lezen of zo ?
Bruut Geweld : Is het omdat ik je in je hemdje zet met mijn ijzersterke argumentatie (nvdr : ??????) dat je van onderwerp verandert, en de persoonlijke toer opgaat ? Je hebt me trouwens nog steeds niet verteld waarom je denkt dat het zwart is.
Persoon X : zucht...
Bruut Geweld : Voila, ik heb alwéér gelijk. Wat ben ik toch een fantastische knapperd.

Enfin, 't is dus niet aan mij besteed op die manier. Toch nog een fijne avond, Bruutje. 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".

Laatst gewijzigd door abramis brama : 11 september 2004 om 18:34.
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden