het begint grappig te worden...
wat een simpel vraagje voor frustraties teweeg kan brengen..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Als hij dat eventjes in het vet zet, is dat om U erop te wijzen dat er wel degelijk vermeld stond waar de bewuste quote vandaan kwam, maar dat je dat voor de verandering blijkbaar nog niet eens gelezen had. Daarmee vervalt dan ook Uw loze insinuatie van "bedrog". Telkenmale iemand geciteerd wordt, mét bronvermelding, is dat volgens U immers bedrog...
|
nee hoegenaamd niet, dat doe ik zelf ook veel...
quotes aanpassen is echter wat anders, ja vervalsen he...met de lichte nuance dat je dan nadien zegt : ik heb het maar wat aangepast... vreemd dat anderen dit niet doen; maar vervalst u maar op hoor... dat laat ik echter voor uw rekening.
Citaat:
aangezien U het - niet alleen hier, maar ook in de eerdere fases van de discussie - vertikt om te lezen w�*t er st�*�*t.
|
toch wel re-gu-la-ri-sa-tie....
en het regent eveneens buiten...of hoe sommigen zaken totaal irrelevant zijn.
Citaat:
Een discussie met Bruut Geweld. Een korte impressie :
Bruut Geweld : Welk kleur heeft dit volgens jou ?
Persoon X : Ik vind dat het wit is.
Bruut Geweld : U bedoelt dus dat het zwart is. En waarom vindt U dat het zwart is ?
Persoon X : Leer lezen ! Ik schreef net dat het WIT is.
Bruut Geweld : Jamaar, ge moet niet rond de pot draaien. Vertel me liever waarom je denkt dat het zwart is.
Persoon X : Voor de derde keer : ik herhaal : het is wit. Heeft U moeite met begrijpend lezen of zo ?
Bruut Geweld : Is het omdat ik je in je hemdje zet met mijn ijzersterke argumentatie (nvdr : ??????) dat je van onderwerp verandert, en de persoonlijke toer opgaat ? Je hebt me trouwens nog steeds niet verteld waarom je denkt dat het zwart is.
Persoon X : zucht...
Bruut Geweld : Voila, ik heb alwéér gelijk. Wat ben ik toch een fantastische knapperd.
|
dat je je geen afdoende argumentatie kan opbouwen en re-gu-la-ri-sa-tie wanhopig naar voren blijft schuiven is idd grappig. je toneelstukje hier is ook wel best leuk,maar toch een kleine correctie... :
- ik stelde slechts een vraag.
dus correcter zou zijn :
waarom is de kleur veranderd ? toen was het wit en nu is het blijkbaar zwart... waarom nu zwart ? wat is veranderd omdat de kleur nu moet veranderen ? of zit het zwart er maar op als licht deklaagje , en blijft het eigenlijk wit ?
en dan zegt u dus dat er zowieso meer zwart is, dus moet het allemaal maar zwart zijn.
dat is dus niet echt afdoende he... en daar hoef je echt geen knapperd voor te zijn omdat op te merken.
maar de vraag staat nog steeds. net zoals het objectieve antwoord van the piano en ja ook zijn weergave van de evolutie van het 70 punten plan.
dat u geïrriteerd raakt omdat u zijn stelling niet kan onderuit halen is
eveneens erg amusant...
Citaat:
Enfin, 't is dus niet aan mij besteed op die manier. Toch nog een fijne avond, Bruutje. 8)
|
ook een fijne avond voor u., hoor !... in het niet paranoid wit of zwart. met veel re-gu-lari-sa-tie als zeer gebrekkige deus ex machina... 8)