Los bericht bekijken
Oud 11 september 2004, 22:58   #148
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
waarschijnlijk wou hij zichzelf SunShine noemen, maar dan had iedereen direct door gehad dat het de ShitStaffel terug was.

och, hij is wel leuk om even me te lachen. en als we hem als speelgoedje beu worden gewoon een paar keer op de driekhoek klikken, en we zijn er van af.
Grappig, je denkt dat ik de nickname Sunshine gekozen heb vanwege er 2 maal een letter S in voorkomt. Lol, maar je het mis hierin, evenals me te verwarren met een ander persoon die jullie blijkbaar lijken te kennen. Tweemaal ernaast dus, maar wel grappig al dit giswerk vanwege linkies, dat geef ik toe.
Sunshine is gekozen vanwege een voorheen geheime operatie die "Operation Sunshine" werd genoemd, uitgevoerd door Amerika als derde geheime operatie volgende op reeds 2 eerdere operaties die ieder ook een naam toegekend kregen om ex-nazi kopstukken naar Amerika over te krijgen vanwege hun hoge intelligentie/kennis op gebied van spionage en wapentechnologie hetgeen Amerika als superstaat voor eigen profijt wilde gebruiken. De superieure kennis van de Nazi's op gebied van oorlogsvoering en spionage wordt nu gebruikt om het Islamterrorisme te lijf te gaan, vijand nummer 1 van het hedendaagse Amerika. Zo is ook de NASA dankzij de medewerking van ex-Nazi's ontstaan, vandaar ook de adelaar op de NASA-vlag. De Amerikanen hebben veel te danken aan de Nazi's, ondanks ze tijdens de oorlog vijanden van elkaar waren. Ipv van de overwonnen Nazi's te straffen zijn de meeste juist verwelkomt en hebben ze volledige gratie gekregen op voorwaarde dat ze voor de superstaat zouden werken, daar de Amerikanen inzagen dat Nazi's op vele vlakken hun meerdere waren zowel in de wetenschap als op vlak van wapentechnologie en spionage. De hebzuchtigheid van Amerika als supermacht was dus heel voordelig voor het Derde Rijk na afloop van de oorlog.
Het leven is dan ook soms één en al sunshine hé hahaha.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden