Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2013, 10:40   #595
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Eerlijkheidhalve moet ik zeggen dat ik een vermoeden heb dat dat niet klopt. Er is uitermate weinig kans dat u een moslima met hoofddoek achter de kassa van een Carrefour zal tegenkomen. Ik heb het wel over de Carrefour's van Antwerpen. Ik heb van mijn leven nog nooit een moslima met hoofddoek achter de kassa van een Carrefour gezien in de Carrefours waar ik inkopen doe. De Carrefour van Schoten bij Antwerpen daar shoppen hoofdzakelijk moslims, ik zie dus niet dat er ooit in een andere Carrefour waar waarschijnlijk ook veel moslima's zitten er minder volk aan die kassa's zouden staan waar er eventueel een moslima met hoofddoek zou zitten. Carrefour is de supermarkt bij uitstek voor moslims. Ik heb hier een aantal maanden geleden een topic gestart dat er bij die nieuwe Nederlandse supermarkt nogal wat moslima's met hoofddoek achter de kassa's zitten. Ik heb echter nog nooit kunnen vaststellen dat mensen daarom een andere kassa zouden nemen. Tot mijn grote spijt echter, want ze zouden moeten laten zien dat hofddoeken niet gewenst zijn hier in Belgie.
Toch wel hoor, het was in de Carrefour te Turnhout. Lang heeft ze er niet gezeten. Hier wordt de Carrefour veel bezocht door Afrikanen en minder door moslims. Volgens mij wonen hier niet zoveel Marokkanen, in het stadsbeeld hier zie je veel donkere Afrikanen.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden