Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA
Ik weet het niet, ik denk dat een spookhuis voor je deur waar dagenlang van 's morgens tot 's avonds gillende kinderen in rondlopen een pakje ergerlijker is dan pakweg een frietkraam. Mij lijkt het billijk dat er een soort wisselsysteem bestaat, dat elk kraam een andere plek krijgt dan 't jaar ervoor, op die manier heb je niet elk jaar 't lastigste kraam voor je deur. Afwisseling doet ook deugd. Zou het geen klassenjustitie zijn om het omgekeerde te doen ? namelijk de lastigste kramen elk jaar voor dezelfde mensen hun deur zetten ? De overlast spreiden lijkt me nou niet bepaald onredelijk te zijn.
Allez, 't is 't één of 't ander, je kan niet van beide walletjes eten in de discussie he. Ofwel is er geen probleem met die kramen en zijn de 6 klagers zageventen ... ofwel is er het een ( klassenjustitionele ) ramp dat er nu een paar mensen in een sociale blok het spookhuis en co voor hun deur krijgen ... maar als die kramen zo erg waren ... dan is er wel een probleem ? Mij lijkt 't als dat de verplaatsing van die specifieke kramen zulke opmerkingen uitlokt vanwege de SPA, dat er dan toch wel weldegelijk een goede reden was om te klagen voor die zes mensen.
mvg. Sint Ignacius
|
Ja, als er iets is waar de politici schrik van hebben, dan is het van de mondige burger die naar het gerecht durft stappen en zijn gelijk daar haalt.