Discussie: Langer werken?
Los bericht bekijken
Oud 13 september 2004, 18:41   #3
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
de gezondheidzorg kost teveel en gaat enkel nog meer kosten in de toekomst. de mensen worden ouder, vaker ziek, langduriger ziek. het volk verzwakt, verziekt, vermongoolt en verdebielt.

wat dacht je van eugenetica, henk? misschien dat als de mensen minder vaak ziek zijn, de gezondheidszorg ook minder gaat kosten.

ben je gek, mitgard!!!
vuile nazi!
awoe! awoeeee!
wij zijn wel humaan en beschaafd hoor!
we gaan eerst temidden van een economische malaise de werklozen afschilderen als profiteurs zodat we hun uitkeringen kunnen schorsen.
de armoede die hieruit zal volgen zal nog meer zieken en hulpbehoevenden creëeren. dan voeren we het privé-ziekteverzekeringssysteem in zodat enkel de begoeden zich nog medische zorg kunnen permitteren. zo zullen de zwakken vanzelf uitsterven. dat is tenminste beschaafd.
Wees nu eens eerlijk, Mitgard, kent U geen werkloze profiteurs? Of een werkloze die 1.900 euro belantingsvrij per maand verdient (een kleine 80.000 frankskes)? Dat vindt U allemaal normaal... Dat vindt U geen profiteur?...
Allez, kom, verontschuldig U bij de belastingbetaler die Uw profitariaat heeft moeten betalen en die U dan bovendien nog heeft uitgemaakt voor 'kruipers'... en beloof nooit meer de gemeenschap te zullen bedriegen!

Om het U gemakkelijk te maken, plak ik hieronder nogmaals uw verklaring:

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Mitgard
(mijn) leefloon is zo'n 600 euro, trek van ziekenkas voor m'n depressie en int zwart wa tuinieren, metsen, en vloeren leggen dan hedde toch gauw zo'n [size=3]1.900 euro de maand volledig belastingvrij[/size].
de enigen die kruipen zijn degenen die belastingen betalen vind ik.

http://forum.politics.be/showthread...45&page=5&pp=20 #90

Laatst gewijzigd door Chipie : 13 september 2004 om 18:42.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden