Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nobody
Als men dan in de krant leest dat een marokkaanse 1e klas voetballer van La Louviere (die daar waarschijnlijk dus heel populair is , die grapt, traint, doucht met zijn medespelers en dus goed opgenomen is in de groep - goed geld verdient - waarschijnlijk mooi woont ; afijn zich in een meer dan comfortabele situatie bevindt dan veel andere Belgen en allochtonen ) zich geroepen voelt om na een debat ! op tv over moslimfundamentalisme en terrorisme zich aan de uitgang van de studio gaat posteren om aldaar een van de deelnemers aan het debat in elkaar te slaan en de arabische journalist te verwijten van verraad aan de islam, dan ben ik van mening dat men best de grootste voorzichtigheid aan de dag legt in de benadering van moslims........Geloof me, ik was ooit anders ; ooit dacht ik echt dat ze konden integreren maar de dagelijkse actualiteit rond moslims , ook rond de 'gematigden ' doet mij nu in een boog rond hen lopen en ik ben ze liever kwijt dan rijk ...........
(NB.de politie vond na zijn aanhouding ook in zijn auto fundamentalisitische lectuur ....).
|
In het Laatste Nieuws stonden foto's, naam en uitleg
In het Belang van Limburg: "meer details waren niet vrijgegeven over deze persoon"
Zoek de krant die zichzelf politiek-correct censureerd