Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2003, 16:55   #8
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierrot
Het Vlaams Blok is duidelijk goed vertegenwoordigd op het internet! Dit is dan ook te wijten aan het feit dat dit niet het enige medium is waar ze niet kunnen geboycot worden!!
Er staat een fout: er staat 1 'niet' teveel in die laatste zin.

Maar ik ben het niet met je eens. Een medium waar ze ook de spits afbijten is de straat en de brievenbussen. Ik krijg al maanden -als Antwerpnaar- om de twee weken wel VB-propaganda in mijn brievenbus, en dat geldt voor alle sinjorenbussen. En dat is niet 1 velletje aan beide zijden bedrukt papier, maar vierkleurendruk op 16 pagina's glanzend papier (Antwerps Nieuws) of goedkoper maar ook vierkleuren (Eigen Volk Eerst krant) op 8 pagana's. Er is gen enkele andere partij die maar kan tippen aan de huis-aan-huis propaganda van het VB. Vooral wegens te duur vermoed ik.

Op het internet is de dominantie van het VB totaal. Het volstaat om de forums af te reizen om snel een overzicht te krijgen.

Ook de dialectiek in de vele andere media (kranten, radio en TV) is gejat bij het Blok en dat merk je vooral aan het sipmlisme: moeilijke complexe problemen worden in een paar slogans opgelost. Ttz: het VB beheerst de dagelijkse omgangstaal.
De meest simplistische oplossingen zijn nochtans in de regering terug te vinden:

"Alles gaat goed, geen probleem, beter dan ooit".
Antoon is offline   Met citaat antwoorden