Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2013, 12:02   #1
Kylero
Gouverneur

Kylero's schermafbeelding

Standaard 'België zou een structureel racistisch land' zijn?

Citaat:
Toen ik naar België verhuisde, kwam ik aan in een land waar ik in de eerste plaats een zwarte was. Ik zal nooit de eerste keer vergeten dat ik een VDAB-kantoor binnenliep. Ik had toen twee universitaire diploma’s en werkte aan een doctoraat, maar ik wilde even een pauze nemen en wat gaan werken. Nog voor ik iets gezegd had, vertelde het meisje aan de balie me dat ze nog kuisvrouwen zochten en ik diezelfde dag al kon beginnen. Dat zegt ze alleen omdat ik zwart ben. Ze vroeg me niet eens naar diploma’s of werkervaring of wat voor job ik zocht. Zwart zijn in het België van 2013 betekent dat je waarschijnlijk van het OCMW leeft, of in het beste geval arbeider bent.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...308186999.htm#
Dit is een belediging voor elke hard werkende Belg die braaf zijn centjes afgeeft om oa afrikanen te voorzien van OCMW steun, OCMW huis en noem maar op. Als wij allemaal zogezegd racisten zijn waarom blijf je hier dan? Men voert aparte zwemuren in, men laat vlaamse kinderen halal martelvlees eten, in Antwerpen moesten zelfs de kerststallen wijken alsook het kruis op de sinterklaas meiter.... Kortom, mensen zijn beschaamd geworden om hun eigen cultuur hun eigen normen en waarden te verdedigen. Ze verloochenen deze allemaal omwille van de verdraagzaamheid! En nog blijft men ons uitmaken voor racist???

Laatst gewijzigd door Kylero : 22 mei 2013 om 12:02.
Kylero is offline   Met citaat antwoorden