26 mei 2013, 16:07
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Zijn er nog voorbeelden uit de geschiedenis waarin in een heel continent, bij alle regeringen, op een systematische manier eerst muilkofwetten worden gestemd en waarbij de indigene bevolking via hun eigen wetten worden verhinderd om enig weerwerk te bieden tegen een massale overrompeling van totaal aandersdenkende bevolkingsgroepen? Me dunkt is de verklaring enkel te vinden in het boek Eurabië dat als enigste heel duidelijk de structuren blootlegt van deze georganizeerde bezetting.
In Engeland wordt men veroordeeld omdat de "union jack" op de achterbank van je auto ligt, met honderd gram hesp voorbij een moskee lopen geeft x maanden cel, maar thuiskomende soldaten die (naar aloude gewoonte) door de straten van hun vaderland marcheren, daarbij bejubeld door de landgenoten, mogen- samen met hun moeders - ongestraft worden bespuwd en uitgejouwd. Kinderen die vanaf de leeftijd van 11 jarenlang door de nieuwe "uebermenschen" worden verkracht, gemarteld, verhuurd en verkocht, krijgen GEEN gehoor als ze even kunnen ontsnappen en klacht neerleggen bij de politie! Mensen die tegen zulke praktijken in opstand komen worden door de staat beschouwd als extreem rechtse verraders?
Moet er nog zand zijn?
o ja, de "relletjes" in Stockholm leggen gewoon de kloof open tussen de begoede bevolking (die allang uit die wijken zijn verjaagd) en de arme werkloze "jongeren". Wie betaalt VTM voor zulke leugens? De angst dat het hier ook als een etterende puist zal openbarsten?
|
Kan ik over dit :
Citaat:
In Engeland wordt men veroordeeld omdat de "union jack" op de achterbank van je auto ligt, met honderd gram hesp voorbij een moskee lopen geeft x maanden cel
|
ergens meer lezen ?
Lijkt mij moeilijk te geloven, ondanks alles wat ik tot nu toe gehoord en gezien heb ?!?
|
|
|