Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Mensen die immuun zijn heb ik nog nooit van gehoord. Wel dat er enkelingen zijn die er, en dat is niet te verklaren, kunnen LEVEN met HIV infectie. Ze hebben het virus, niet supermatig sterk, maar toch aanwezig in het bloed. Maar "de oorlog" tussen het HIV virus en het afweersysteem vindt niet plaats. Daar waar bij andere mensen dit wel het geval is, bij wie het afweersysteem na zo'n 7 jaar (zonder behandeling) verliest en men AIDS krijgt.
Maar zo ondenkbaar is dit niet. Immers bij onze dichte buren, de primaten, is HIV ook aanwezig, maar zij ontwikkelen ook geen AIDS.
Helaas is dit een miniscule infinitisemale minderheid van de seropositieve bevolking die dit geluk heeft.
|
Kan er ook niet aan doen dat het nu eenmaal zo is.
Hoe je het ook omschrijft, als je het niet kan krijgen ben je immuun. En het verband zou de pokken geweest zijn welke vooral in Europa getierd hebben en niet in Afrika.
Voor de wetenschappelijke uitleg zal u op het internet wel wat vinden denk ik.
Daarbij als je niet vreemd gaat, geen bareback doet en zo van al die dingen die miljoenen keren op het internet geadverteerd staat moet je daar allemaal geen zorgen over maken.
Punt uit, eigen schuld dikke bult en laat me nu gerust met al die homo ziekten!