Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2013, 16:01   #114
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
persoonlijk denk ik nu wel dat dat onrealistisch is. Als ze de wapens neerleggen worden ze neergelegd door assad-aanhangers, en in zo'n omstandigheden kunnen verkiezingen onmogelijk "free and fair" zijn.

Er moet een algemeen vredesakkoord komen, waarin duidelijk gestipuleerd wordt dat de rebellen ook in het leger en de veiligheidsorganisaties en de commissies die toezien op de verkiezingen hun intrede kunnen maken. Dat vereist natuurlijk dat beide partijen ook werkelijk geloven in het vredesakkoord en zo ver zijn we nog lang niet.
Correcte analyse.

Citaat:
Volgens mij zijn Assad en z'n volgelingen wel bereid tot compromis, maar (een deel van) de oppositie niet.
Er is nog een ander probleem. Stel dat beide partijen bereid tot compromis zouden zijn (ik zeg niet dat het zo is, maar stel dat het zo zou zijn), in dat geval stelt zich nog de vraag: hoe kunnen beide partijen er zeker van zijn dat de andere zich aan het akkoord zal houden?

De situatie is zodanig dat beide partijen geloven dat zij maar twee mogelijkheden hebben: overwinnen of stijdend tenondergaan. Dat geldt des te sterker voor de Hezbollah, die bij een val van Assad in een tang tussen Israël en Syrië komt te liggen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline