Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
De regeringspartijen doen goed hun werk. Ze proberen er het beste van te maken in deze moeilijke tijden. En ze hebben ook degelijke ministers. Di Rupo is misschien niet de populairste Eerste Minister, maar ook in Vlaanderen wordt hij meer en meer geapprecieerd zo blijkt uit de polls. En terecht!
|
Daar kan ik je echter niet in volgen. Ik zal alvast niet beweren dat ze in makkelijke omstandigheden moeten werken maar goed werk gaat me echt te ver. Het gans dexia debacle bvb, dat deels een erfenis is, is bvb lachwekkend, het ACW schandaal wil de regering daarentegen tegen alle kosten afdekken wat ik absoluut afkeer. We kunnen evenzeer vaststellen dat deze regering de EU kritiek, overigens ook verwoord door de N-VA, consequent als suggesties afdeed terwijl dit absoluut niet zo was waar we nu ook de gevolgen van merken. "Bepaalde" politici beschouwden/beschouwen de suggesties zelf als een aanval op ons systeem terwijl een ongewijzigd beleid juist een gigantisch risico vormt voor ons systeem dat ondertussen verouderd is :S.