Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2013, 19:16   #154
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik zou te veel speculeren. Hou het bij een vermoeden.

De kritiek op het huwelijk voornamelijk uit die hoek en uit de hoek van extreem rechts. Degenen die het principe 'leven en laten leven' niet echt veel belang toedichten, maar orde willen (hun orde dan, met hun regels) of anders straf en pijn. Terug te brengen tot opvoeding in vele gevallen die mentaliteit. Angst.

Ik uitte vermoedens voor zover ik me herinner. Ik poogde hem ertoe aan te zetten duidelijkheid te scheppen. En ik ben best wel geïnteresseerd wat anderen over mijn kunst te zeggen hebben, alleen denk ik dat dat niet veel is in het geval van Koenraad omdat hij niet de moeite gedaan heeft mijn kunst te kennen. Ik geef me nochtans bloot op mijn website. Ik stel me kwetsbaar op en als men zou willen zou men daar misbruik van kunnen proberen maken.

Zijn aanval op mij via mijn kunst is daarom ook niet echt 'ethisch-progressief' te noemen. De bedoeling is een stok in een kwetsbare plek te pogen steken. Maar ik geef toe dat ik hem ook niet echt wil sparen. Ik stoor me wat aan die intellectuele hoogmoed die ik meen te merken.
1: Ah... Je valt dus iemand aan op speculerende vermoedens.

Doe je goed.

2: Dat is allemaal irrelevant. Dat het voornamelijk uit die hoek komt, wilt niet zeggen dat iedereen die religieus is homofoob is.

3: Man.. die aanval op dat kunst gedoe was gewoon een comeback van hem.

Jij begon ermee. En intellectuele hoogmoet? Waar heb je het over? Jij was degene die deed alsof koenraad homofoob was hoor?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden