Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2013, 11:53   #1
Calvinist
Banneling

Standaard Marokkaans tuig kunnen weer hun poten niet thuishouden.

Nou hier gaan we weer.....

Vijftal valt meisje (19) lastig in trein

ANTWERPEN -
De politie heeft vijf Nederlandse mannen van 19 tot 21 jaar met Noord-Afrikaans uiterlijk opgepakt nadat zij een Belgisch meisje lastigvielen en betastten op het station in Antwerpen en in de trein. Ondanks de drukte op het station heeft geen enkele omstander ingegrepen.

Mail Print
Reageer

Proefabonnement,
10 weken € 30,-!
“Vijf mannen sloten me in”, vertelt Kyara aan de Belgische krant Gazet van Antwerpen. "Ik was bang, maar probeerde dat niet te laten merken. Een van de jongens werd handtastelijk en wreef met zijn hand over mijn achterwerk. Ik heb onmiddelijk gezegd dat ik dat niet wilde. Hij probeerde ook mijn borsten aan te raken, maar ik heb me verweerd."
Ondanks de drukte op het perron, grepen omstanders niet in. De jongens bleven handtastelijk en deden oneerbare voorstellen. Het vijfstal stapte in toen de trein arriveerde. Kyara ging een eind verderop zitten naast een vrouw. Ze smste haar moeder over de jongens. "Toen de vrouw uitstapte kwam een van de jongens naast me zitten. Ik was bang en durfde me niet meer te bewegen of op te staan." Moeder Peggy vindt het onbegrijpelijk dat niemand ingreep. "Mensen moeten dit toch hebben gezien?"
De moeder van het meisje waarschuwde de spoorwegen, waarna de conducteur van de trein werd ingeschakeld. De trein werd tussen Essen en Roosendaal geschrapt, zodat Kyara de mannen kon aanwijzen. "Ik was zo blij mijn dochter gezond en wel op het station van Essen te zien. Kyara zelf wilde zo snel mogelijk naar huis."
De mannen konden korte tijd later worden opgepakt. Eén van hen probeerde tevergeefs te vluchten in de bosjes. De jongens zouden die nacht daarvoor ook al zijn opgepakt in Antwerpen waarbij hun voertuig in beslag werd genomen. Moeder Peggy: "Ze riepen dat ze al een hoop problemen met de politie hadden en vroegen om geen klacht in te dienen. Voor hen was het een grapje.

Laatst gewijzigd door Calvinist : 8 juni 2013 om 12:18.
Calvinist is offline   Met citaat antwoorden