Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon
Bruno Tobback is een gore leugenaar
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...n-strijd.dhtml
Ze blijven Etienne Vermeersch aanvallen omdat de moslims natuurlijk vragen stellen. "Is wat Etienne Vermeersch zegt echt het gedachtengoed van links?" vragen ze. Als ze dat toegeven zijn ze zowel de stemmen van de autochtonen kwijt aan de NVA en de stemmen van groen Islam, ze moeten dus wel op z'n kap zitten of ze nu willen of niet.
Ik ben blij dat Vermeersch nog steeds van zich afbijt, het is een belangrijke morele kwestie en de nieuwe sossen verraden gewoon alles waarvoor links staat.
|
Bruno Tobback heeft het niet en volgens mij gaat hij niet in de politiek blijven. Hij is er niet op zijn gemak. Te transparant in wat hij bijeen klooit.
Ik voorzie dat de SPA waar ik heel lang voor gestemd heb op vorig jaar na, fel naar beneden zal gaan bij de volgende verkiezingen. Als ik hem zie, bevestigt hij keer op keer mijn stemwijziging.
Een rechter zei ooit tegen me: 'Only fools never change their mind.' (in een totaal andere context)
Ik wens Vermeersch nog een lang leven toe. Hij is een niet te onderschatten gezond element in het hele gedoe.