Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2013, 19:39   #79
Helias
Gouverneur

Helias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Zo van het niveau dat Helias in twee berichten in deze draad mee hielp verspreiden. Jazeker. Dat valt onder de categorie 'laag'. Het niveau van een scheldpartij of van dit soort van poging tot karaktermoord:

http://www.politico.com/story/2013/0...491.html?hp=r2
Je bent wel heel lichtgeraakt. Is de geloofwaardigheid van Snowden dan geen bijzonder belangrijk aspect in deze zaak? Is hij een heroïsche klokkenluider of een onevenwichtige fantast? Op basis van wat ik lees en hoor en begrijp van de menselijke aard, vermoed ik dat het tweede het geval is. Zijn uitspraak dat de regering misschien een Triade zal inhuren om hem uit de weg te ruimen (zijn woorden, niet de mijne), zegt iets over hem en het teveel aan films dat hij heeft bekeken.

Mijn oordeel is voorlopig, maar dezelfde twijfel zou mogen de gedachten beheersen van degenen die het omgekeerde denken. Dat je er geen enkele rekening mee houdt dat Snowden misschien een labiele jongen is ("cherchez la femme", durf ik ook denken) die zichzelf in heldenrol wil zien, dan ben je heel kortzichtig en dogmatisch.

Laatst gewijzigd door Helias : 12 juni 2013 om 19:39.
Helias is offline   Met citaat antwoorden