Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2013, 08:22   #7041
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Die is goed. Ik zal het artikel uit uw bron even plakken:

Citaat:
Britse politicus: "Ik heb kind verwekt bij alien"



Een Engelse politicus van de Labour Party heeft naar eigen zeggen een kind verwekt bij een alien die hij regelmatig opzoekt voor seks. Simon Parkes deed zijn verhaal in een documentaire die de Engelse zender Channel 4 onlangs uitzond.

Volgens Parkes is zijn vrouw niet blij met zijn verhouding met het buitenaardse wezen. Hijzelf ziet er echter niets verkeerds in omdat het "niet op een menselijk niveau is".

Vier keer per jaar wordt hij door de alien -met koosnaampje 'Cat Queen'- naar omhoog gestraald. Hun kind heet Zarka. "We houden elkaars hand vast. En als ik zeg dat ik er klaar voor ben, dan brengt de technologie die ik niet begrijp ons naar een vaartuig dat in een baan rond de aarde draait", aldus de 53-jarige rij-instructeur in North Yorkshire.

Het gemeenteraadslid besloot toch zijn verhaal te delen, ook al denken veel mensen dat hij gek is. "Ik kan begrijpen dat sommigen dat zeggen omdat ze zelf niets gezien hebben. Als je een tijdje met me mee zou lopen, dan zal je uiteindelijk beseffen dat ik niet gek ben."
Bwahahahaha.; Die moet wat minder paddestoelen eten.

Zelfde aandoening als exodus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
...
John Lennon van de Beatles schijnt ook zo'n ervaring gehad te hebben
...
Toevallig ook in zijn periode van Lucy in the Sky with Diamonds....
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 20 juni 2013 om 08:24.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden