Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2013, 13:14   #431
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toshiro Bekijk bericht
Dus volgens u spreek ik geen vloeiend Nederlands omdat mijn ouders mij in het Frans hebben opgevoed? Ik vind nochtans dat mijn kennis over de Nederlandse taal zeer goed is. Niet perfect, maar zeker ook niet slecht! Dus ik ben het perfecte voorbeeld om uw argument te verwerpen. Ook beheers ik het Engels en het Arabisch (nooit van de ouders geleerd maar zelf in mijn vrije tijd geleerd) goed. Ik wil vanaf volgend jaar ook beginnen met Spaans leren en wat dit allemaal uitzonderlijk maakt: ik heb altijd een wiskunde/wetenschappelijke richting gevolgd op school. Mijn beheersing van wiskunde en chemie is uitstekend. Ook beheers ik meer dan enkel de basis van het fysica en de biologie. Wilt u dus aub niet elke Marokkaan aan elkaar gelijk stellen. Ik heb hier al bewezen dat we wat betreft karakter, gedachtegang en intelligentie niet allemaal gelijk zijn. Wel zijn we wat betreft biologie gelijk (wat ik ook al eerder beweerde): iedereen bezit, bij normale omstandigheden, dezelfde lichaamsdelen en organen.
En ik zeg gemiddeld, als je zou luisteren naar de jongeren dan hoor je een soort maroc nederlands maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.

Je lijkt me slim en kalm, ik denk van niet maar zijn je ouders neef en nicht van elkaar of anders bloedgerelateerd?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden