Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2013, 19:47   #596
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
O jawel, het 5th assessment report duidt er op dat er reeds 4 waren. Normaal zou ik dat niet hoeven te zeggen, maar je weet maar nooit. Aan uw reactie te lezen is dit groot nieuws.
Schitterend. Dan wacht ik nu op uw carthesiaanse en onweerlegbare antwoorden op de vragen die hier aan u gericht werden en steeds (niet !) beantwoord werden met omfloerste en vooral denigrerende reacties.

a. Waar is het bewijs dat de CO2-stijging er was vòòr de opwarming (en niet omgekeerd) ? Op dit moment is er zelfs een T-daling terwijl de CO2 verder stijgt !
b. Waar is het bewijs dat CO2 überhaupt aan de oorsprong van de opwarming ligt ? Indien u gelijk hebt, waar kwam die CO2 dan vandaan in de geologische tijden toen de mens nog niet bestond ??
c. Leg eens uit hoe het broeikas-effect effectief tot stand komt vanuit uw CO2-perspectief ?
d. Wat doe je met de opwerping dat men bòven de atmosfeer een toename aan zonne-flux meet terwijl men eronder een �*fname meet. Dit terwijl de GW-believers zich baseren op de metingen ònder het wolkendek en het verschil dan maar toeschrijven aan de mens ? Als de zonneflux toeneemt, warmt de aarde op ! Zo simpel is't ! Daar hoef je zelfs geen thermodynamicus voor te zijn (ik toevallig wel)

Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 21 juni 2013 om 19:49.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden