Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
O jawel, het 5th assessment report duidt er op dat er reeds 4 waren. Normaal zou ik dat niet hoeven te zeggen, maar je weet maar nooit. Aan uw reactie te lezen is dit groot nieuws.
|
Schitterend. Dan wacht ik nu op uw carthesiaanse en onweerlegbare antwoorden op de vragen die hier aan u gericht werden en steeds (niet !) beantwoord werden met omfloerste en vooral denigrerende reacties.
a. Waar is het bewijs dat de CO2-stijging er was vòòr de opwarming (en niet omgekeerd) ? Op dit moment is er zelfs een T-daling terwijl de CO2 verder stijgt !
b. Waar is het bewijs dat CO2 überhaupt aan de oorsprong van de opwarming ligt ? Indien u gelijk hebt, waar kwam die CO2 dan vandaan in de geologische tijden toen de mens nog niet bestond ??
c. Leg eens uit hoe het broeikas-effect effectief tot stand komt vanuit uw CO2-perspectief ?
d. Wat doe je met de opwerping dat men bòven de atmosfeer een toename aan zonne-flux meet terwijl men eronder een �*fname meet. Dit terwijl de GW-believers zich baseren op de metingen ònder het wolkendek en het verschil dan maar toeschrijven aan de mens ? Als de zonneflux toeneemt, warmt de aarde op ! Zo simpel is't ! Daar hoef je zelfs geen thermodynamicus voor te zijn (ik toevallig wel)