Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rechtsnationaal
Nadat de politiek-correcte sekte eerder al Derk-Jan Eppink elimineerde bij De Standaard, omdat die te kritisch was voor het regime, is de SP.a er nu in geslaagd om bij Gazet van Antwerpen Roger Van Houtte, bekend Antwerps conservatief opinieschrijver, het zwijgen op te leggen.
Lees meer op http://rechtsnationaal.skynetblogs.be
|
Laat het duidelijk zijn... de sossen en liberalen zijn de schepen reeds achter zich aan het verbranden nog voor ze echt ten onder gaan.
Ik verklaar mij nader: Na hun afbouw van de rechtsstaat door de schande van Gent komt nu de tweede pijler van de anti-democratie aan de oppervlakte.
A/ Er heerste tegenstand binnen het gerechtelijke apparaat om het Blok te kunnen veroordelen. Daarom de 5 wetsaanpassingen en het tot 3x toe herbeginnen van het proces.
B/ Het moet een heksentoer zijn geweest om de andere kranten op de knieën te krijgen en de likwidatie van Van Loon en Van Houtte bij de GVA heeft bij dezer een afradende funktie voor andere dissidente journalisten
Op het ogenblik dat het Blok aan de macht komt heeft ze slechts twee mogeljkheden:
A/ De wet op het racisme nogmaals aanpassen zodat de linkse partijen worden gelikwideerd. Dit na het vervangen uiteraard van het bestuur van het CGKR en het vervangen van de bestaande magistratuur.
B/ De democratie redden en deze fundamenteel anti-democratische fraude ongedaan maken.
Laat ons voor de linkiewinkies hopen dat het Blok kiest voor het tweede want moest ikzelf het voor het zeggen hebben dan zou ik met mijn slecht karakter voor het eerste kiezen omdat in dat geval strathegisch gezien ook mijn machtspositie zou worden geconsolideerd.