Los bericht bekijken
Oud 22 juni 2013, 16:27   #20
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard ik ben afval en vuil uit hindoe wereld

namaste Cookie monster,

Het kan zijn dat je mijn site wel kent, want het ging in 2003 online. Maar wat ik niet erop verteld heb is dat ik gewoon laagwaardig afval, vuil en vertrapte koeliehond ben uit de hindoe kasten wereld in nederland en suriname. Mijn eigen vader verachtte mij altijd en trapte mij meedogenloos de grond in. Andere hoge kaste Hindoemannen die langer, groter, sterker of groter geschapen waren dan mij hebben mij ook altijd al weggejaagd, mishandeld, bedreigt, minacht, vertrapt, mij lage kaste genoemd, enz. Ik ben niet lang en groot gebouwd hoor. Ik ben maar klein, mager en zwak, meeste vrouwen zijn fysiek ook sterker dan mij en winnen zeker van mij bij een gevecht, want mijn conditie is ook slechter geworden.

Islam is gewoon puur darwinistisch: the weak will perish and the strongest muslim men will survive and get the right to screw all girls.

En nog gisteren in mijn flat toen ik stond te kletsen met wat marokkaanse jongens, kwam een oudere marokkaanse man binnen in de hal beneden en hij schreeuwde intimiderend tegen mij om op te rotten en keek mij dreigend aan. duidelijk was dat hij mij haatte om mijn hindoestaanse, gekleurde afkomst en omdat hij zo zag dat ik geen moslim ben maar hindoe. Hij was groter dan mij gebouwd en ik zei niets om hem kwaad te maken want als hij mij had aangevallen daar dan zouden die andere marokkanen ook meedoen direct om mij als kleine zwakke hindoeman maar dood te trappen samen en weg te rennen.

Als islam de macht krijgt in Den Haag over tien jaar dan zijn alle kleine, zwakke, inferieure hindoemannen direct verdoemd, en ze gaan vernietigd worden daar. Alle hindoemeisjes gaan die moslims dan pakken samen, martelen en verkrachten in Den Haag om deze zwarte hindoe kaffirs maar uit te roeien uit haat.

Dus ik kan niets doen nu meer en ben verdoemd hier. Ik ben alleen op de wereld nu en denk vaak van, ja islam zal winnen in den haag en heel europa als het zo doorgaat. Wie zal mij beschermen of die andere kleine zwakke hindoes? Nu worden wij beschermd door de grote, sterke superieure Germaanse mannen die de democratie verdedigen en het hebben opgebouwd hier in Europa, maar wat als zij over dertig jaar een minderheid zijn en islam een meerderheid? Alle kleine, zwakke, impotente hindoes zijn dan direct verdoemd hier.

IK bekijk het logisch en heel darwinistisch nu omdat geen enkele god of hindoe godheid ons hindoes gaat beschermen als een grote, sterke moslim man ons aanvalt en onze nek eraf hakt. Hindoes zeggen dan ok het is je karma en kijken lachend toe eromheen, en als die moslimman dan hun gaan martelen dan zeggen zij, dit is ook mijn karma en die andere hindoes gaan dan opnieuw eromheen staan lachen, enz enz. HIerom is hindoeisme gewoon alleen zelfvernietiging, zelfmoord en minderwaardigheid denk ik vaak, en alles is hogere kaste en lagere kaste. Zo ken ik het Hindoeisme nu na jarenlang kontakt en studie. Ben radeloos nu en doodongelukkig verder.

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden