Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2013, 17:05   #1036
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Tiens, "wij" hebben dan enkel een probleem met de o zo flexibele moslims want Italianen, Spanjaarden, Brazilianen, Chinezen, Japanners, Hongaren en zo'n beetje ALLE andere migranten zijn op één generatie netjes geintegreerd. ZONDER extra subsidies voor allerlei groepjes... straf hé. Misschien toch al eens al die marokkaanse en turkse soepsidieslurpende organizaties afschaffen, dan gaat het vast veel beter gaan.
Met die andere volkeren zou het ook niet zo vlotjes gaan moesten we er continu oorlog tegen voeren omwille van grondstoffen.

Ik wil niet zeggen dat dit de enigste verklaring is. Wat ik wil zeggen is dat het probleem niet enkel op de moslims kan afgeschoven worden.

Citaat:
ik stel voor dat je even PROBEERT om zonder geld, zonder job, zonder talenkennis, zonder opleiding en zonder enige wil tot integratie naar de VS te emigreren. Vergeet ginds vooral geen levenslange OCMW uitkering, ziekteuitkering of na een aantal dagen werken levenslange werkloosheidsuitkering te eisen. Buiten een goedkope sociale woning, aangepast aan uw normen uiteraard (WC in de juiste richting, genoeg deuren om de vrouw(en) in hun keuken op te sluiten zodat ze nog naar het WC kunnen zonder langs het mannenvertrek te komen en zo.
Jij en ik wij hebben kinderen op de wereld gezet, meer dan het gemiddelde (vermoed ik). Ons is minder te verwijten in dat opzicht. De VS kan zich permitteren te kiezen. Moest Europa sterker staan het zou hetzelfde doen.

Citaat:
Of anders smoor je nog een jointje en fantaseer je verder. Dat zal dichter bij de realiteit liggen vrees ik.
U beschuldigt me van druggebruik?

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden