Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik denk dat dit inderdaad één van dé grootste oorzaken van de huidige en toekomstige fiasco's zal blijken te zijn;
Hopen en hopen subsidies worden in die bepaalde bevolkingsgroep ingepompt, een clubje en nog een clubje en een clubje erbovenop en een clubje als afscheiding en een apart clubje ernaast en een clubje om te leren fietsen, een clubje om buiten te komen een clubje om binnen te zitten een clubje om thee te drinken, eentje om koffie te drinken... allemaal gesubsidieerde apartheidsclubjes. Wil je dan nu op ons stemmen aub?
|
Bijna elk thee-huis, jongeren café of weet ik wat van die gasten zijn gesubsidieerde VZW's die nauwelijks een boekhouding kunnen voorleggen, het heeft al lang de grens van goed fatsoen overschreden.
Ik merk in de familie rondom mij dat quasi iedereen het beu begint te worden, allemaal mensen die vroeger groen, rood en oranje stemden die nu definitief of tijdelijk overstappen naar de NVA. Zelfs m'n vader die bang is voor een splitsing kan het niets meer schelen, NVA al was het maar om een signaal te sturen naar z'n oude partij de SPa.