Discussie: Guy van hengel
Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2013, 14:09   #160
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Persoonlijk vind ik Vanhengel ferm onbeleefd. De Vadder stelt een vraag aan Diependaele om het debat op te starten en Vanhengel vindt het nodig om er los door te praten, zodat het onverstaanbaar wordt.

De vraag was nochtans om eens uit te leggen wat de partij van Diependaal nu precies heeft berekend. Ik ga er vanuit dat hij de best geplaatste is aan de debattafel om daarop te antwoorden. Maar dat was buiten Vanhengel gerekend. Hij moest en hij zou het geheel onverstaanbaar maken. Waarom?

Ook verder in het debat slaat Vanhengel voortdurend zijn haken in het debat, als Diependaele iets wil zeggen. Het enige wat hij daarmee doet, is het onverstaanbaar maken van wat er precies gezegd wordt. Kan die man dan niet gewoon zijn beurt afwachten? De anderen hadden daar nochtans geen enkel probleem mee.

Voor mij is het duidelijk dat Vanhengel het niet kon hebben dat Diependaele eens zei waar het op stond, betreffende de transfers. Blijkbaar is hij ergens bang voor. Blijkbaar mag iets niet geweten zijn.

Paulus.
Vanhengel is een "goede belg", net als die andere slippendragers genre Grouwels & De Lulle.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden