Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb
Het kan me eerlijk gezegd niet schelen wat jij gelooft of niet gelooft. Ik ben moslim en begeef me onder moslims, dus ik weet waarover ik het heb. Als de moslims echt zo slecht waren, dan was ik geen moslim meer. Ik wil een stabiele toekomst voor mijn kinderen en met een goedbetaalde job, een leuk gezin, een eigen woning, enz.
Wat die imam zegt is hoe de moslims denken. Oorlog, haat, verkrachting, moord is leuk voor psychopaten en wapenfabrikanten maar niet voor de gewone mensen.
Kijk gewoon naar het straatbeeld en vergelijk het met wat je gelooft door de media. Er zijn irritante moslimkinderen die stoer willen doen, maar that's it.
|
Dan zal je het ook niet kunnen schelen dat men (terecht) stelt dat:
- De meeste terroristen moslims zijn
- de meeste ere- en aanverwante moorden wereldwijd en in het Westen door moslims gepleegd worden/
- Dat het aantal besnijdenissen bij vrouwen tegenwoordig voor meer dan 90% gepleegd wordt door mensen die zich moslims noemen.
- Dat het gros van de politieke moorden door moslims gepleegd wordt.
- Dat zowat alle religieuze moorden door moslims gepleegd worden.
- Dat in gemeenten zoals Molenbeek, en er zijn er meer, Islam en georganiseerde misdaad hand in hand gaan...
En zo kan je nog blijven doorgaan natuurlijk... omdat het nu eenmaal waar is.
Uitzonderingen zoals uw Imam (indien hij dat al werkelijk is aangezien de ongelovigen voorliegen geoorloofd is) wegen hiertegen dus niet op.
Jammer voor u, maar uw geloof staat nu eenmaal voor geweld, moord, verkrachting en georganiseerde pedofilie.
Oh, ja.
Echt niet vergeten mij nu te betichten van het zaaien van haat en onverdraagzaamheid... bij gebrek aan weerwoord...