Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2013, 16:14   #28
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat mensen zeggen heeft geen betekenis. Kijk eerder naar wat mensen doen. Worden zij gedreven door de passies van hun ego, of door overgave aan God?
Wat moslims doen dat zien we wel elke dag geloof ik. Zij moeten vijanden hebben anders voelen ze zich niet goed.

Er zijn 36 verschillende soorten moslims die onderling niet overeenkomen

Mohammedanen hebben van hun dagelijks leven een hel gemaakt. Het laat mij koud of deze hel in hun hiernamaals ook hun deel zal zijn. (In feite verdienen ze eeuwig te branden)

De islam veroordeelt de natie van de ongelovigen en creëert een toestand van permanente vijandigheid tussen moslims en ongelovigen (Karl Marx)

Veel te veel naar mijn zin zijn moslims betweterig, eigenzinnig, egoïstisch, koppig, pretentieus, opdringerig, vlug op de teentjes getrapt, hebben weining tot geen relativeringsvermogen, hebben geen zin om te integreren, hebben geen respect voor andere waarden, overtuigingen, of levenswijzen, en hebben ook wat racistische trekjes om het zacht uit te drukken.

Ik stel mij daarbij de vraag: hoe komt het toch dat het vooral moslims zijn die een kort lontje hebben...?

Hoe kunnen ze dus iets weten over extremisme ? Het zit in hun aard.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden