Hey, ik ga maar voort op de website van De Croo zelf, als die daar niet meer info plaatst dan is dat niet mijn schuld.
Dus volgens jou heeft hij een master Handelsingenieur, Vrije Universiteit Brussel maar vond hij dat niet nodig om "master" te vermelden op z'n site, maar vond hij het wel nodig om Master aan de Kellogs universiteit te vermelden waar geen examen voor nodig is?
Hoe je het ook bekijkt, dat is een vreemde keuze. Maar kijk, ik wil je nog alle gelijk geven, op z'n wiki pagina staat het volgende : "Hij studeerde in 1998 af als Handelsingenieur aan de Vrije Universiteit Brussel (in samenwerking met Solvay Business School)." Hij zou dus z'n diploma handelsingenieur moeten hebben via de universiteit maar in samenwerking met de Solvay Business School, is het dan een bachelor, master, hoge school of nog iets anders? Volgens de website van Solvay, ik denk dat het deze richting is
http://www.solvay.edu/master-economi...ness-economics
Dit zou dus een opleiding moeten zijn van 2 jaar met de bedoeling om verder te studeren. In het 2e jaar moet er een thesis verdedigd worden maar zonder examen. Er is wel een constante evaluatie maar het is niet duidelijk hoe dit juist werkt.
Voor een beknopte cv is dat inderdaad van geen belang maar waar staat die
uitgebreide cv dan? Als je die weet staan mag je het wel even posten.