Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
Tijdens de jaren '30 en '40 zijn ook veel voormalige linkse "antiracisten" antisemitisch geworden en hebben ze mee geholpen om Joden te deporteren naar de concentratiekampen.
|
Sofie Scholl?
Citaat:
Vandaag de dag zien we dat islamofobie zodanig is ingeburgerd dat mensen die zich links noemen de meest onmenselijke dingen zeggen.
|
Dat doen ze ook. Waarom komen ze niet op voor de juf?
Citaat:
Als het om een "witte" school zou gaan, dan zou men het waarschijnlijk nu hebben over "er is geen rook zonder vuur", "ook al zijn er geen bewijzen, we zullen nooit de ware toedracht weten", enzovoort. In het beste geval zal men spreken over "massahysterie" die "begrijpelijk" is, want "hoe zou je zelf zijn als er geruchten circuleren dat je kinderen worden misbruikt; je zou zelf ook ongerust zijn" enzovoort.
|
Uw waarschijnlijkheid, telt niet als argumentatie. Net zoals elke waarschijnlijkheid. Hou u bij de feiten. 't Is zo al erg genoeg.
Citaat:
Nu worden ouders die gewoon oprecht bezorgd zijn over hun kinderen - en die misschien, dat moet het onderzoek uitwijzen, verkeerde informatie toegediend kregen - onmiddellijk "fanatieke rotzakken", enkel en alleen omdat ze van de verkeerde afkomst zijn.
|
Heeft iemand ze fanatieke rotzakken genoemd? Waar? Graag citaat + link.
Heeft iemand de ouders veroordeelt enkel en alleen omdat ze van een bepaalde of verkeerde zoals u zegt, afkomst zijn? Ik dacht van niet.
Wat bazelt u toch allemaal?
Citaat:
En opgelet, al diegenen die van dezelfde verkeerde afkomst zijn, worden onmiddellijk medeschuldig bij associatie, tenzij ze meehelpen om, jawel "dat uitschot te verdrijven". Een ander woord voor verdrijven is deporteren. En waar moet men ze dan heen deporteren? Naar Fort Breendonk misschien?
|
Wie heeft hier gezegd dat alle mensen die van dezelfde afkomst zijn gedeporteerd moeten worden? Graag citaat + link.
Citaat:
Mijn grootnonkel deed daar aan mee destijds, tijdens W.O. II, nog niet lang geleden. Hij werd na de oorlog zwaar gestraft, maar ik stel vast dat dat erg hypocriet was van de Vlaamse samenleving. De anderen zijn immers geen haar beter dan hem.
Ja, ja, de cirkel is rond, mensen.
|
U begon uw bewering dat veel linksen in de jaren 30 40 racist zijn geworden. Als ik u lees moet ik inderdaad met u besluiten:
Ja, ja, de cirkel is rond, mensen.
Paulus.