Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2013, 10:31   #2375
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
De enige die op je bericht heeft gereageerd, heeft het dan (toevallig?) nog eens helemaal verkeerd geïnterpreteerd. En ik vrees dan ook dat ze niet eens de moeite heeft gedaan om verder te lezen dan het stukje dat je citeerde. Zij verwoord nochtans exact wat ik ook alle moslims in mijn omgeving over deze zaak zeiden. En het is ook daarom dat dit geen wij/zij-verhaal is. Net zoals de vele gelijkaardige gevallen van onterechte beschuldigingen van misbruik in crèches en scholen overal ter wereld aantonen. Het is wel een wij/zij-verhaal in deze zaak is die van de extremisten aan beide zeiden. Cynisch genoeg hebben zij meer overeenkomsten dan verschillen.

(degenen die toch geïnteresseerd zijn in wat de gemiddelde moslim - en ja, daar zijn dus ook vrouwen bij die een hoofddoek dragen - over deze zaak denkt, moet misschien toch maar eens moeite doen om het stuk waarnaar Ke Nan linkte, te lezen... en lees dan ook ineens wat Peter De Roover erover schreef. Let wel op: het bevat genuanceerde meningen!!!)
Genuanceerder dan die van u, veronderstel ik.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden