Citaat:
Toon mij eens aan dat zone NIHA3 bij homosexuele mannen niet gelijk is als deze bij vrouwen.
|
Er staat nergens in de wetenschappelijke documenten dat die identiek is, ze spreken wel van groter en kleiner dus jij kan niet stellen dat dat zo zou zijn. Straffer nog, mits dat de niha3 schijnbaar invloed heeft op de hormonenhandel kan het goed zijn dat een zwaarbehaarde hetero een grotere niha3 heeft dan een weinig behaarde hetero. Dat is allemaal mogelijk want nog niet voldoende gekend en onderzocht.
Citaat:
Ik heb nergens beweerd dat er een vrouwengen zou ontdekt zijn. Ik beweer wel dat het vrij waarschijnlijk is dat de verschillen aan de zone NIHA3 verantwoordelijk of mee verantwoordelijk is voor homosexualiteit. .
|
Nee je gaat nog een stap verder, je zegt letterlijk dat de hersenen van een homo eigenlijk vrouwenhersenen zijn
Citaat:
Het is ook vrij waarschijnlijk dat deze zone een psychische invloed op deze mannen uitoefend waardoor zij homosexueel worden.
Daarom is het terecht dat er over een psychische afwijking gesproken wordt
|
Maar stop nu toch eens met die idiote beweringen, dat is al tegengesproken, je zegt zelf dat het niet bewezen is en 2 posts verder ga jij doodgemoedereerd verder met het verkondigen van jouw kortzichtige, bevooroordeelde, ongefundeerde hersenkronkel als een waarheid.
Het is helemaal NIET terecht van dit te stellen.
Zoals Nynorsk al 3 maal heeft uitgelegd moet je voorzichtig zijn met een oorzakelijk verband te zoeken, zelfs de wetenschap zegt dat, het staat nog niet eens onomstotelijk vast dat het niha3 er iets mee te maken heeft. Waarschijnlijk wel ja. Maar dat heeft geen enkele bewezen PSYCHISCH gevolg dat is ook bewezen en overduidelijk.
Ook jouw vb-jes aangaande adhd en dyslexie, dat zijn GEEN psychische aandoeningen. Leer nu eindelijk eens het verschil tussen Psychisch en Fysisch.
Jij weet niet eens wat psychisch wil zeggen, zoveel is duidelijk ondertussen.