Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2013, 10:52   #14
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Tja, soms kan het erg irriterend zijn om bepaalde dingen te horen of te lezen. Vooral wanneer het aan de realiteit beantwoordt nietwaar? Amerikanen noemen zoiets "an inconvenient truth".

Dergelijke onwil of tegenstand om de realiteit onder ogen te nemen is altijd al typisch geweest voor de Francofonen en hun Vlaamse onderdanigen. Maar dergelijke mentaliteit botst op een steeds grotere weerstand en verontwaardiging in Vlaanderen. Ik hoop dat de druk van N-VA om in al deze aangelegenheden meer openheid en volstrekte transparantie te creëren zal toenemen. Hetzelfde geldt voor de transfers. Het officiële Belgique (het federaal niveau) hoort daaromtrent, in navolging van Duitsland, voortaan elk jaar een open en onweerlegbare "Finanzausgleich"-statistiek te publiceren. Tot op heden hebben ze dat nog steeds niet durven en niet willen doen. Vlaanderen heeft daar een volstrekt recht op! Wie betaalt bepaalt!
Bla bla bla...

Dit gaat om prullen. Daar is niks geen weerstand of verontwaardiging over in Vlaanderen, want buiten enkele negativistische niveaanse nitwits is daar niemand in geïnteresseerd. Er wordt véél meer geld verbrast aan véél belangrijkere zaken dan die paar sukkelaars in Wallonië met een leefloon.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden