Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2013, 11:39   #7792
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Of die mensen hebben dat zelf gebouwd, en in dat geval hadden zij veel meer technologische bekwaamheid als de officiële wetenschap hen toedicht...
Of zij kregen hulp van iets of iemand anders, mogelijk Aliens, mogelijk tijdreizigers.
Het doet mij groot plezier dat u eindelijk voor rede vatbaar geworden bent, Travis66 ! Welkom bij de redelijke mensen .
Uw ex-vrienden sceptici gaan hierover wel razend worden denk ik. Bereid u voor op een stookvuur van beledigingen, verwensingen en laffe belachelijk- makerijen.
Maak je geen zorgen joh, voor ze op mijn kap gaan zitten moet ik eerst belachelijke uitspraken doen. En dat ben ik niet van plan.

Ik beperk me tot: misschien had de wetenschap een verkeerd beeld van de vooruitgang op dat moment. Of misschien is de datering een paar duizend jaar fout.

Uitspraken als: gebouwd door eenhoorns die van Merlijn een houweel op hun hoorn gemonteerd kregen, of wacht, erger nog: Aliens of tijdreizigers, ga je me niet horen maken. Dan steken ze me in het geel karreke, en terecht.
__________________

Laatst gewijzigd door Travis66 : 29 juli 2013 om 11:40.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden