Discussie: De Wever reageert
Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2013, 07:28   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tom Lanoye en Karel De Gucht spuwden hun gal over Bart De Wever en de N-VA in de weekendkranten. De Wever reageert vanuit zijn vakantieoord Venetië: “Dit raakt mijn koude kleren niet”.
Ik ben van mening dat beide 'heren' een gangster (enkele zaakjes die de doofpot ingegaan zijn dacht ik?) en een reetkever beter hun mond zouden houden. (heeft een paar wreed povere boekjes geschreven naar het schijnt)

Mocht ik van Bart geweest zijn, ik reageerde daar zelfs niet op en genoot ten volle van mijn welverdiende vakantie.

Ik heb ook niet de indruk dat op huidig ogenblik burgervader zijn van de stad Antwerpen een leuke zaak is.
Het is een waar getto geworden mensen durven na bepaalde uren de straat nog niet meer op en cocoonen, mensen die er het geld voor hebben zijn uit Antwerpen weg naar 'betere' oorden.

Antwerpen een waar getto, de stad van de gay party's, de stad vol allochtonen ...

Van mij mag Bart Antwerpen hebben hoor, ik zou daar nog geen burgervader willen zijn.